Cumhurbaşkanı Erdoğan, Pezeşkiyan ile telefonda görüştü
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Pezeşkiyan ile telefonda görüştü.
22 Haz 2026 - 19:45
YAYINLANMA
Liderler görüşmede Türkiye-İran ikili ilişkileri ile bölgesel ve küresel gelişmeleri ele aldı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, İran ile ABD arasında varılan mutabakatın memnuniyet verici olduğunu söyledi. Erdoğan sürecin barışla sonuçlanması için elinden gelen desteği sağlayacağını belirtti.
Güncellenecek
Kaynak :
Ntv.com.tr
YORUMLAR
İLGİNİZİ
ÇEKEBİLİR